Internet u Srbiji 80 odsto korisnika upotrebljava za ćaskanje, a 49 odsto za traženje posla. Prema istraživanju agencije Medijum Galup, realizovanom u 27 zemalja, Srbija je znatno iznad svetskog proseka u upotrebi interneta za ćaskanje, koji iznosi 60 odsto, dok je svetski prosek u upotrebi interneta za traženje posla 41 odsto. Pregledanjem postavljenih sadržaja bavi se 94 odsto korisnika interneta u Srbiji, dok je svetski prosek 86 odsto. Srbija je sa 20 odsto korisnika koji internet upotrebljavaju za kupovinu znatno ispod svetskog proseka od 52 odsto. Kupovinu preko intereneta u Srbiji najviše koriste muškarci stariji od 37 godina i žene od 25 do 36 godina. Najaktivniji na onlajn društvenim mrežama u Srbiji su internet korisnici od 16 do 24 godine, što je na nivou svetskog proseka. Društvene mreže internet korisnici u Srbiji mnogo više koriste u privatne svrhe (98 odsto), dok u poslovne svrhe koriste 17 odsto.
Internet u Srbiji 80 odsto korisnika upotrebljava za ćaskanje, a 49 odsto za traženje posla.
Prema istraživanju agencije Medijum Galup, realizovanom u 27 zemalja, Srbija je znatno iznad svetskog proseka u upotrebi interneta za ćaskanje, koji iznosi 60 odsto, dok je svetski prosek u upotrebi interneta za traženje posla 41 odsto.
Pregledanjem postavljenih sadržaja bavi se 94 odsto korisnika interneta u Srbiji, dok je svetski prosek 86 odsto, navodi se i dodaje da je Srbija sa 20 odsto korisnika koji internet upotrebljavaju za kupovinu znatno ispod svetskog proseka od 52 odsto.
Kupovinu preko intereneta u Srbiji najviše koriste muškarci stariji od 37 godina i žene od 25 do 36 godina.
Najaktivniji na onlajn društvenim mrežama u Srbiji su internet korisnici od 16 do 24 godine, što je na nivou svetskog proseka.
Društvene mreže internet korisnici u Srbiji mnogo više koriste u privatne svrhe (98 odsto), dok u poslovne svrhe koriste 17 odsto.
U Srbiji najčešće društvene mreže koje se koriste u privatne svrhe su Fejsbuk 86 odsto i Ju tjub 79 odsto, a to je znatno više od globalnog proseka za ove mreže koji je oko 58 odsto.
Društvenu mrežu Maj spejs u Srbiji u privatne svrhe koristi 27 odsto ispitanika dok je globalni prosek 15 odsto, a korišćenje Tvitera jednako je kao i u svetu oko 11 odsto.
U Srbiji je povezivanje na onlajn društvene mreže putem mobilnih i smart telefona znatno češće kod korisnika mlađih od 36 godina.
Desktop računar je najčešće sredstvo onlajn komunikacije internet korisnika u Srbiji (86 odsto), taj procenat u svetu je 73 odsto, navodi se u istraživanju.
Laptop računari u svetu koristi 59 odsto korisnika interneta, u Srbiji 25 odsto, dok "pametne" telefone za pristup internetu u Srbiji koristi sedam odsto, a u svetu 17 odsto korisnika.
Istraživanje Onlajn društvene mreže u Srbiji je sprovedeno na uzorku od 982 korisnika interneta, dok je globalno istraživanje sprovedeno u 27 zemalja sveta na uzorku od 28.944 korisnika interneta.
Zemlje koje su učestvovale u istraživanju su: Srbija, Austrija, Australija, Brazil, Bugarska, Kanada, Kina, Francuska, Nemačka, Island, Indija, Italija, Japan, Koreja, Kuvajt, Holandija, Pakistan, Poljska, Katar, Rumunija, Rusija, Saudijska Arabija, Španija, Turska, Ujedinjeni arapski emirati, SAD i Ujedinjeno Kraljevstvo Velike Britanije i Severne Irske.